Διαβάστε το 4ο Newsletter του Anti-Rumour
Read MoreΗ ομάδα μας πρωτοπορεί στην έρευνα και ανάπτυξη εξειδικευμένων παιχνιδιών, εργαλείων και δράσεων με κοινωνικό και εκπαιδευτικό σκοπό
Βρες όλα τα παινχίδια μας εδώ!
ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΑΣ
ΕΡΓΑ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ
ESCAPERS
Πρόγραμμα ERASMUS+ με στόχο την διαγενεακή μάθηση μεταξύ ηλικιωμένων και νέων μέσα από μεθοδολογία και ανάπτυξη εργαστηρίων συλλογής αναμνήσεων και παιχνιδιών μυστηρίου.
LOVABLE
Πρόγραμμα ERASMUS+ με στόχο την ανταλλαγή καλών πρακτικών και την δημιουργία εργαστηρίων σεξουλικής αγωγής για παιδιά με αναπηρίες προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας
UP-GAME-IN
Πρόγραμμα ERASMUS+ με στόχο την ενδυνάμωση εταιριών στο χώρο της βιομηχανίας των παιχνιδιών σε πράσινες πρακτικές, κυκλική οικονομία, ένταξη και συμπερίληψη ατόμων από ευάλωτες ομάδες.
POIDCAST BUDDIES
Πρόγραμμα ERASMUS+ με στόχο την ενίσχυση των ψηφιακών και πράσινων δεξιοτήτων ατόμων με νοητική αναπηρία και νέων εθελοντών μέσα από την δημιουργία podcast.
CURATE-D
Πρόγραμμα ERASMUS+ για την ανάπτυξη game-based εργαλείων για ανθρώπους που εργάζονται σε μουσεία και ευρύτερα πολιτιστικούς χώρους ώστε να κάνουν τους χώρους και τις δραστηριότητές τους προσβάσιμες σε ασθενείς με άνοια και τους περιθάλπτοντες τους.
HERSTORY
Πρόγραμμα ERASMUS+ που στοχεύει να ενδυναμώσει τους νέους/νέες (ειδικότερα προερχόμενων από ευάλωτες ομάδες) που θέλουν να ασχοληθούν με την επιχειρηματικότητα, ενισχύοντας τους εργαζόμενους με την νεολαία που παρέχουν την αντίστοιχη εκπαίδευση.
GRAND FRIEND
Πρόγραμμα ERASMUS+ με στόχο την ενδυνάμωση νέων στην αγρο-επιχειρηματικότητα και την ανταλλαγή καλών πρακτικών με ηλικιωμένους αγρότες που έχουν εμπειρία στον τομέα. Εκπαίδευση των εκπαιδευτών νέων και ενηλίκων στη μεθοδολογία και τα εργαλεία του έργου.
ANTIRUMOUR
Πρόγραμμα ERASMUS+ με στόχο την ενδυνάμωση των νέων στην διάκριση των fake news, της γνώσης εργαλείων και μεθόδων που βοηθούν σε αυτό το τομέα μέσα από game-based learning και μια σειρά εκπαιδευτικών εργαλείων και ηλεκτρονικών μαθημάτων.
DSSBL
Πρόγραμμα Erasmus+ για την ενίσχυση της προσωπικής ανάπτυξης και του επαγγελματικού προσανατολισμού των νέων και των μαθητών/μαθητριών λυκείου.
ECCE LUDUS
Πρόγραμμα Erasmus+ που στοχεύει στην δημιουργία παιγνιωποιημένης εργαλειοθήκης για εκπαιδευτικούς μέσης εκπαίδευσης σε ψηφιακές τεχνολογίες, τεχνητή νοημοσύνη κα
IDeA
Πρόγραμμα Erasmus+ με στόχο την ενδυνάμωση των καλλιτενχικών, ψηφιακών και επιχειρηματικών δεξιοτήτων ενηλίκων με νοητική άναπηρία.
SIMPLY4EMOTIONS
Πρόγραμμα Erasmus+ με στόχο την ανάπτυξη μετασχηματιστικών μαθησιακών εμπειριών για επαγγελματίες υγείας και εκπαιδευτικούς.
ATOM
Πρόγραμμα ERASMUS+ με στόχο την προώθηση της κοινωνικής ένταξης και ποικιλομορφίας των νέων. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω μιας διαδραστικής και καινοτόμου μεθοδολογίας, της προσέγγισης VIBES, και με την κατάρτιση των επαγγελματιών της νεολαίας στην εφαρμογή αυτής της προσέγγισης.
MOMENTUM
Πρόγραμμα ERASMUS με στόχο την ενδυνάμωση των γυναικών που έχουν γίνει πρόσφατα μαμάδες στην επιχειρηματικότητα μέσα από Role models και εκπαιδευτικούς οδηγούς και ένα παιγνιδοποιημένο application (εφαρμογή).
CAREERS FOR CARERS
Πρόγραμμα ERASMUS+ με στόχο την ενίσχυση νέων και ενηλίκων να ακολουθήσουν την καριέρα του φροντιστή ασθενών με άνοια μέσα από την ενδυνάμωσή τους, την δημιουργία εκπαιδευτικών εργαλείων και εργαστηρίων που στοχεύουν στην κατεύθυνση αυτή.
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΕΡΓΑ
EU@SCHOOL
Πρόγραμμα ERASMUS+ με στόχο την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών, μαθητών και μαθητριών μέσα από game-based εργαλεία σε έννοιες, αρχές, ιστορία και θεσμούς της Ευρώπης.
I-GAME
Πρόγραμμα ERASMUS+ για την ανταλλαγή καλών πρακτικών στην εκπαίδευση μέσω παιχνιδιών σε ενήλικες και σε άτομα από ευάλωτες ομάδες για την ενίσχυση των δεξιοτήτων και της συμπερίληψής τους.
SUSTAINABILITY AS THE ART OF RESILIENCE
Πρόγραμμα ERASMUS+ με στόχο την προώθηση της βιωσιμότητας αλλά και της ‘τέχνης’ της ανθεκτικότητας.
PERIEGESIS
Πρόγραμμα ERASMUS+ με στόχο την ενδυνάμωση ικανοτήτων του προσωπικού πολιτιστικών χώρων στην νοηματική γλώσσα για την συμπερίληψη των κωφών και βαρήκοων ανθρώπων σε αυτούς. Στόχος είναι η δημιουργία εργαλείων, οδηγών, βίντεο και ενός παιχνιδιού.
AGRICHARISMA
Πρόγραμμα ERASMUS+ το οποίο στοχεύει στην έμπνευση και ενδυνάμωση των νέων για να δραστηριοποιηθούν στον τομέα της αγροτικής επιχειρηματικότητας.
FEMSTEAM
Πρόγραμμα ERASMUS+ με στόχο τη δημιουργία digital παιχνιδιού μυστηρίου και εργαλειοθήκης για την προώθηση της ισότιμης συμμετοχής στα STEAM- Science Technology Engineering Art Mathematics.
PRAGRESS
Πρόγραμμα ERASMUS+ με στόχο την ενδυνάμωση των επίσημων και ανεπίσημων φροντιστών ανθρώπων με άνοια στην πρόληψη και διαχείριση επιθετικών συμπεριφορών τόσο στο σπίτι όσο και στην κοινότητα.
E4ALL
Πρόγραμμα ERASMUS+ για την ανταλλαγή καλών πρακτικών στον τομέα της διαγεννεακής εκπαίδευσης. Στόχος είναι η ενδυνάμωση των εκπαιδευτών στην δημιουργία και προώθηση χωρίς αποκλεισμούς εκπαίδευσης σε όλες τις ηλικίες.
YOUTH FOR YOUTH
Πρόγραμμα ERASMUS+ με στόχο την ενδυνάμωση των νέων μέσα από game-based μεθόδους.
MUMPRENEURSHIP
Πρόγραμμα ERASMUS+ με στόχο την ενδυνάμωση μαμάδων στην επιχειρηματικότητα μέσα από οδηγούς, δράσεις και ένα digital gamified application.
AGRO EDU GAMES
Πρόγραμμα ERASMUS+ με στόχο την ενδυνάμωση ικανοτήτων των νέων στην αγρο-επιχειρηματικότητα μέσα από game-based μεθόδους και εκπαιδευτικά εργαλεία.
DIGI4EQUALITY
Πρόγραμμα ERASMUS με στόχο την ισότιμη συμμετοχή κοριτσιών και αγοριών στις επιστήμες και τα STEM- Science Technology Engineering Mathematics μέσα από game-based μεθόδους και digital εργαλειοθήκη.
GOLD
Πρόγραμμα ERASMUS+ ανταλλαγής καλών πρακτικών με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανρθώπων τρίτης ηλικίας και την ένταξή τους ως ενεργά μέλη στην κοινωνία προσφέροντας τη γνώση και τη σοφία τους στις επόμενες γενιές.
SMALL BUDDIES
Το έργο υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του Active Citizens Fund με φορέα υλοποίησης την Challedu και εταίρους το ΚΡΟΜΑ, το Μύρτιλλο και την Heterart. Στόχο είχε τη συνηγορία υπέρ των 17 SDGs και του έργου των μικρών/ νέων οργανισμών της κοινωνίας των πολιτών.
LEGENDS OF DISABILITY
Το έργο υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του Active Citizens Fund με φορέα υλοποίησης την Challedu και εταίρους το Περπατώ, Best Buddies Greece και Φροντίζω. Στόχο είχε την ενδυνάμωση ανθρώπων με αναπηρίες μέσα από Role model- game based εκπαίδευση.
INSPIRE
Πρόγραμμα ERASMUS+ Youth με στόχο την βελτίωση και αξιολόγηση των ικανοτήτων νέων που θέλουν να ξεκινήσουν μια social start-up (κοινωνική επιχείρηση) μέσα από μια σειρά εργαλείων και ένα digital serious game το οποίο αξιολογεί στοιχεία προσωπικότητας.
FEMALES
Πρόγραμμα ERASMUS+ με στόχο την ανάδειξη του ρόλου των γυναικών επιστημόνων και την προώθηση ισότιμης συμμετοχής στα STEM- Science Technology Engineering Mathematics.
TOUR-FR(I)END
Πρόγραμμα ERASMUS+ για την συμπερίληψη των κωφών ανθρώπων στον τουρισμό μέσα από την γνώση βασικών φράσεων νοηματικής στο χώρο του τουρισμού από νέους και νέες που θέλουν να εργαστούν στον κλάδο αλλά και την ενδυνάμωση των νέων κωφών στον τουρισμό.
ID GAMES
Πρόγραμμα ERASMUS+ για την συμπερίληψη και ενδυνάμωση ανθρώπων με νοητική αναπηρία μέσα από εργαστήρια συνδημιουργίας παιχνιδιών και 6 serious games. Ενδυνάμωση και των εκπαιδευτών και φροντιστών τους μέσα από ένα E-course.
FLY-IE
Πρόγραμμα ERASMUS+ για την ενδυνάμωση των νέων γυναικών στην κοινωνική επιχειρηματικότητα μέσα από Role model- game based μεθόδους.
CODER
Πρόγραμμα ERASMUS+ με στόχο να αναπτύξει escape rooms με ενσωματωμένες προκλήσεις προγραμματισμού, ως μία καινοτόμο μεθοδολογία για την αύξηση κινήτρου των νέων σε σχέση με την εκμάθηση βασικών αρχών προγραμματισμού και την ένταξή τους στην εργασία
ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ
4 Escape Rooms σε Γηροκομεία περιμένουν μαθητές/τριες Δημοτικού και Γυμνασίου να τα επισκεφθούν και να λύσουν τα μυστήρια που κρύβουν. Με την αποκλειστική δωρεά του ΤΙΜΑ Κοινοφελούς Ιδρύματος
FAREWELL ANATOLIA
Digital παιχνίδι μυστηρίου βασισμένο στο βιβλία Αιολική Γη και Γαλήνη του Ηλία Βενέζη υπό την χρηματοδότηση και αιγίδα του ΥΠΠΟΑ. Στόχος ήταν η ανάπτυξης της αναγνωτικής κουλτούρας των νέων.
AEOLIA
Digital παιχνίδι μυστηρίου βασισμένο στο βιβλίο Ματωμένα Χώματα της Διδώ Σωτηρίου και στην ζωή του Αξιώτη όπως την περιγράφει ο ίδιος στα βιβλία του υπό την αιγίδα του ΥΠΠΟΑ. Στόχος η γνωριμία με τον πολιτισμό της εποχής.
HOPE
Πρόγραμμα ERASMUS+ ανταλλαγής καλών πρακτικών με στόχο την ενδυνάμωση ευάλωτων ομάδων πληθυσμού (ΑμεΑ, άστεγοι, πρόσφυγες, μετανάστες κτλ) στις ικανότητές τους στην τέχνη και την επιχειρηματικότητα μέσα από διαδραστικά εργαστήρια δημιουργίας.
COOPCITIES
Πρόγραμμα ERASMUS+ το οποίο στοχεύει στην ενδυνάμωση και εκπαίδευση ανθρώπων σε δήμους και δημόσιες υπηρεσίες για την αντιμετώνπιση κρίσεων όπως μια επιδημία, σεισμός κτλ.
ΤΑ ΣΤΕΚΙΑ
Ανάπτυξη ψηφιακού παιχνιδιού με κύριο στόχο την γνωριμία νέων, μαθητών και μαθητριών καθώς και άλλων ενδιαφερομένων με την ιστορία και την πολιτιστική κληρονομιά της σύγχρονης Ελλάδας μέσα από μια παιγνιώδη περιήγηση σε στέκια καλλιτεχνών. Πρόγραμμα που υλοποιήθηκε με την χρηματοδότηση και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.
BRIDGE
Πρόγραμμα ERASMUS+ για την συμπερίληψη και ενδυνάμωση ανθρώπων με άνοια μέσα από εργαστήρια συνδημιουργίας παιχνιδιών και 8 serious games. Ενδυνάμωση και των εκπαιδευτών και φροντιστών τους μέσα από ένα E-course.
ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΕΡΓΑ ΜΑΣ
ABI GAMES
Φεστιβάλ δημιουργίας παιχνιδιών για παιδιά με αυτισμό και εργαστήρια συμπερίληψης με την υποστήριξη του προγράμματος Σημεία Στήριξης και σε συνεργασία με το Ειδικό Νηπιαγωγείο Χαλκίδας.
ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΛΣΟΣ
Μικρές παρεμβάσεις στο Άλσος Παγκρατίου με βάση παιχνίδια χώρου, επιτραπέζια και digital, και στόχο την αλληλεπίδραση των ανθρώπων της γειτονιάς. Σε συνεργασία με το πρόγραμμα Πόλη Τετράγωνο
ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΠΑΓΚΡΑΤΙ
“Το τηλέφωνο της Επιθεωρητή Μελίνη χτύπησε ξανά. Το πρόσωπό της πάγωσε για μια στιγμή. Πως μπόρεσαν, σκέφτηκε”. Ένα νέο έγκλημα στο Παγκράτι περίμενει για τη λύση του μικρούς και μεγάλους.
BRIDGE GAME JAM
Φεστιβάλ δημιουργίας παιχνιδιών για ανθρώπους με τρίτης ηλικίας με ή χωρίας άνοια με την υποστήριξη του της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας- Ενότητα Εύβοιας και σε συνεργασία με την Αλτσχάιμερ Χαλκίαδας.